Translate

sábado, 23 de abril de 2011

Jesus proved His love / Jesus provou o Seu amor

 Jesus proved His love for me, this happened on Calvary

Gave His life on the cross, To prove that love


He wants me to follow Him every day

Do not leave me alone but he says: I'm with you come what may

Never will I leave I will not let my son


His love And finally I accepted everything has become new for me

I now live only practical His praise and share your love


He wants me to follow Him every day

Do not leave me alone but he says: I'm with you come what may

Never will I leave I will not let my son

Oh yes he is faithful and take care of me

What a great love of my love Jesus

Oh yes he is faithful and take care of me

What a great love of my love Jesus


He wants me to follow Him each day

Do not leave me alone but he says: I'm with you come what may

Never will I leave I will not let my son

Never will I leave my son

 LISTEN TO MUSIC IN THE VIDEO BELOW

Christianity Today commemorates the resurrection of Jesus Christ and Easter is Sunday which means   "output ".

JESUS PROVOU

Jesus provou o Seu amor por mim, No Calvário isto aconteceu
A Sua vida entregou na cruz, A fim desse amor revelar

Ele quer que eu O siga Cada dia
Não me deixa só mas diz: Estou contigo venha o que vier
Não te deixarei Não te deixarei filho meu

O Seu amor eu aceitei enfim E tudo novo se tornou prá mim
Eu vivo agora só prá Seu louvor e seu amor compartilhar

Ele quer que eu O siga Cada dia
Não me deixa só mas diz: Estou contigo venha o que vier
Não te deixarei Não te deixarei filho meu
Oh sim Ele é fiel e cuidará de mim
Que grande amor o amor de meu Jesus
Oh sim Ele é fiel e cuidará de mim
Que grande amor o amor de meu Jesus

Ele quer que eu O siga cada dia
Não me deixa só mas diz: Estou contigo venha o que vier
Não te deixarei Não te deixarei filho meu
Não te deixarei filho meu

Jayro T.Gonçalves
Arranjo baseado na gravação Grupo Elo (1979-R.D.Torrans)
Adaptação e gravação mp3: AFDahmen

OUÇA A MÚSICA NO VÍDEO ABAIXO